8 Aralık 2012 Cumartesi

ONCE UPON A TIME IN AKMAR

Oysa geçen gün "Once upon a time in norway"i youtube'dan seyrederken Euronymous'un dükkanı Helvete'nin simsiyah kapısına vitrinine nasıl da hayran kalmış, lan bizde duvarları simsiyah boyayalım, alnıma da ters haç dağlatayım diye düşünmüştüm. Şimdi akmarda her zamanki yerimde oturmuş bembeyaz ve yepisyeni pimapen kapıya bakıyordum! 

Hayalimdeki şeytanın evi, cehennem figürünü hiç yansıtmıyordu bu haliyle dükkan! Kadıköyün çocukları yaptığı müzikle karanlığa övgüler düzüyordu, ben onların simsiyah müziklerini bu benbeyaz pimapenin ardında "bak bu album adeta mezar karanlığı gibi siyah" diye betimlemelerle satacaktım! 

Ne yapsaydım ki, pimapenci fiyat alirken beyaz harici renkler %35 daha pahali demişti. Aradaki farkı mayhem grubu mu hesabımıza havale edecekti? Dükkan 20 yıldır açıktı, bir black metal grubu ters haçını, pentagramını alıp hayırlı olsuna mı gelmişti? Hepsinin kursağından iki lokma helal yemek giriyorsa, bira içip hayvan gibi geğiriyorlarsa bu benim ve bizim gibi metal shopların sattığı cdler sayesindeydi! Varsın pimapen beyaz olsundu, bu içimizdeki yürek sipsiyahtı, yada simsiyahtı tam bilemedim şimdi! 

Artık içerde müziği kökleyebiliyorduk, ölüm metali ile her gaza gelip volümü açtığımızda bana karşıdan bakan tipini s*ktiğimin kıvırcık kısa saçlının suratını görmeyecektim! Malum kış da geldi, artık o minik parmaklar cdlere bakarken titremeyecek! 

Şu an akmarda tek sorun çaycı bacanak orhan ayrıldı, yeni eleman ahmet gelince atom müslüm üst kata bakmaya başladı, aslında ahmet iyi çocuk, atom gibi siparişleri unutmuyor, düzenli servis açıyor çay bağlıyor, Değişmeyen şey akmarın çayı hala nefis, bekleris!

1 yorum:

  1. Merhabalar enis bey.ben her kadıköye geldiğimde hammer'a da uğrayıp bpg soran kişiyim :) haluk abiyle veya sizinle sohbet etmek isterim.metal müziği pek seven değilim ama zihni ve hammer'a girince huzur dolan biriyim. salı günü uğradığımda haluk abiyi görmüştüm. kasetlerin yerini bilmiyordu biraz mahçup gibi bi hali vardı ama çok cana yakın biriydi. sizle de her dükkanınıza geldiğimde sohbet kurmak istesemde biraz tedirgin oluyorum açıkçası. bir gün sizinle çay içip biraz daha samimi olmak isterim . bana göre biraz soğuk biri gibi gözüksenizde yazılarınızdan anladığım kadarıyla sohbeti iyi, komik bir kişiliğiniz var.çay teklifim hala geçerli (çaylar benden :D).Kolay Gelsin :)

    YanıtlaSil